sayonara golb



daa... akhirnya aku akn kembali ke SMIQBER.. sekolahku yg indah dan permai...
ak un x pasti..harus ku mennagis atau ketwa atas pemergian ku ini....
ak xtau aku sdih.. atau sembire... ah,, pepe je la.. intro yg membosankan... tu la yg palg aku bnci time wat karangan or esei or journal.. or else.. nak reke ke introduction tu bkn men susah jenuh ke pyh.... kalau ak x pikir sal markh format 3 mark tu..da lame aku tendang si intro tu.. da la x hensem...huh!!..&^$*^#$^#.... masuk isi je terus..huhu.. tapi ustaz2 suke time ceramah bg mukhaddimah hak panjang2 jele... ak sangka an da masuk isi ceramah.. rupenye mukahddimah li awwali...wawa...pape pun.. aku rindu nak dgr ye membebel.. kalu x kene btg idung aku x pe la..aku x kisah.aku suke.. tapi kalu da kene btg idung aku.. "YA ALLAH!!! knpe lame sangt beliau membebel..hukhuk..." urm.. ala2 diari ket.. of course.. aku x pandai wat ayat kebabaomm... ayat diari aku pandai r.. alang2.. berpost di blog...esok 1/1/2011.. x sabar ea nak blk skul.. tapi sdeih gak nak tnggal rumah..

LISTer nak balk skul sgt2..
  1. x sabar2 nak jumpe kwn2 hak aku tnggal sebulan da....
  2. x sabar nak borak2 same kwan hok mulut byak...
  3. x sabar nak tgok hemwerk kwan2 hok dok siap agi
  4. mencari kutu-kutu yg blh bersame2 dirotan
  5. x sabar nk msuk kelas yg ABU AMRU(c)
  6. x sabar nk dgr ckgu membebel
  7. x sabr nk tgok PK HEM baru..."huhu"
  8. x sabar nak tido kat asrama
  9. x sabr nk sembahyang ats carpet surau baru...
  10. jadi super "junior" taon dpn...haha
  11. ngee.............



LISTer sdeih nak blk skul
  1. of coUrse... aku sdih nk tinggal mak aku..wwawawa
  2. x puah agi nk men gem left 4 dead
  3. ak x abis agi sapu rumah..haha
  4. ak kne diet karg kt skul..
  5. tkut siot nk bejumpe ngn sesorg.. aku byk silap ngn beliau...aisyeh...
  6. ak bru nak rajin2...
  7. tusyen cikgu aziz bes........
  8. ak x de bantal busuk nk bwk pegi aserama
  9. no chance nk stay up.....
  10. alamak...aku spm ka??
  11. cila..... giler ke aku nk tunjuk muke hak result jatuh merudum/..
PESANAN HOK SAPE SINGGAH BLOG AKU...
sila deh.... feed my fishes.... belapor karang... aku ngk tegar bile tau ye mati next aku online blk...

LAST BUT NOT LEAST!!!
DOAKAN SAYA SPM 2011
A+ in my hand..
YEAH...
AMIN...

No comments:

Post a Comment