blogwalking..be follower n be followed..


Blogwalking
walking in da blog...hurm..hobi abadi aku ... bez gak layan blog2 org ni.. mengadvancekn bhasa melayu,inggeris, and kdg2 terjump gak bhse korea... yg nie golongon2 hok yg giler2 Korea.. tgh2 walking tu,aku pasang n dngr la lagu.... x la bosan mane bak kata omputih..while diving drinking the water..huhu..tapi jarang aku tetido sbb bce blog org..yg plg aku suke visit blog realiti konspirasi by zackzukhairi...agak2 nye, mmg da tekenal satu dunia da kot..ak plg suke tgok kartun2 ye.. tomel sgt2.. video jiwang karat ye mmg mengusik kalbu... aku nak gak tye ye.mane dpt ilham wat video gitu.. ade pengalaman ke? tapi susah la nk ty2 gitu..coz x tau email ye + segan.. alahai..ye laki.. kalu zackiahzukhairiah x pe gak... x la aku segan sgt nak betya.. ngee..pandai2 je aku change the name..huhu.. xpe2..byg2kan je la..there4,tepakse la aku memendamkan persoalan yg terbuku di benak fikiran ku itu..tu ayat aku pnjam dari novel pesona rindu..tapi an da lame ye x update blog ye..sibuk ka?? (T.T) ltih2 blogwalking..aku pekene air milo ais segelas buatan sendiri... msin ke, masam ke, overdos gule ke.. ak hntam je.. org ckp kalu pekene buatan sendiri..nikmatnye mmg terase indah giler2... slrpp..da abis..smbg blk walk2 aku.. n then sampai la kat bubblelynastory.blogspot.com... cewah..mmg meltop sakan la blog ye.. soooo girly.. nak aku wat mcm ye sampai kiamat la kot aku x buat... eventhough..aku hormati ye.. sgt bersungguh2 mencantikkan blog ye.. makan jasa gak aku ngn ye..sempat blajr toturial wat tabs..tikiu2 cik bubblelyna.. k la..da ciap ckp sal blogwalking.. meh cakp sal len lak...


bE a FolloWeR


....rase2 nye x de pe2 yg menarik kt part ea...huhu..tngl kosong jerk.... juz klik button follow n you will be a follower..semua org tau.huhuhu


Be foLLoweD..


ha..part plg sadis... kalu korg x snggup tahan sedih..bla2 la..huhu..x de la.. stay2 je... x sanggup tgok korg pergi dari sini.. ckp pasal di followed.. da sethun aku tunggu tapi follower ak tetap 3..tp rileks la.. aku x kisah pun sal be followed.. x byk pun xpe..aslkan aku leh blogwalking cam bese.. huhu..

Dunie Blog mmg bez.. mcm2 adegan leh tgok. view... ayat power,ayat killer,ayat kebabaomm!!,ayat jiwang,, mcm2..huhu.. kekdg gak ak tepikir.. pe kejadahnye ber blog2 ea... nk duit?menjana pendapatan? urmm..lehla masuk akal.. tapi ade gak yg gune kn blog nie sbgai medan nak mendedahkan semua pade org..semua akar umbi gi terjah msuk lam blog..kalu boleh seluar dalam pun nk tyang kat org..

semting so freaking damn...
chio!!!!!

No comments:

Post a Comment