da pandai da...


ak x membunuh ya..haha
maksud aku... aku da pandai pegang pisau masak..
-potong bawang
-potong ayam
-kerat timun tnpa gune chopping board n
-kerat jari...
(abaikan yg terakhir)
ak pun x tau ak pandai biler pegang pisau..huhu..
tapi yg aku pasti..ini kejayaan aku yg terbesar... berjaya memegang pisau dan x perlu lagi malu2 dpn sape2 sekirenye meminte aku utk memotong bwg..haha... mgkn da smpai mase aku leh kawin..ngee ngee..hihi


aku juga da pandai mesin nyo....k..aku translate.. mesin kelapa..alang sbut sal kelapa. .aku naik gelak kelekek2 bile teringt yg aku ade bce ujang hok mak ye suh ye gi ptong kelapa.. sat2 bwk blk kepala org... huish,, bendul k mmpus.. nauzubillah...x korek telinge agaknye.. hahahahha.. sian doe pale olg itu..haha


bengap an.. menunjukkan kepandaian..haha
sekadr berkongsi kegembiraan
harp anda juga gembire...
huhu

No comments:

Post a Comment