~~~~~~ BUBBLE~~~~~


ak nak melalut ea... nk melalut sal BUBBLE.... huhu... alkisah ak mmg suke kat bubble... first

time aku minat bubble sbb mr.ranjan hatch bg ak menan tiup bubble yg hage 1.oo tu... yg lam

botol..celup2 pahtu tiup.... mmg bez la.. da la botol ye gmbr Toy Story..... huhu... untuk seketike

aku tidak lagi menjadi matured... tiap2 ptg mmg asyik r men bubble tu tpi dorm smbil

menikmati pemandangan hutan... mase tu rase kemaluan tolak tepi ah... x qisah pun.. asalkan

aku bhagia... huahuahua.. da mase tu jgk la terdapat sore2 yg blh dilabelkn sbgai mencabar

maruah aku sbgai KETUA DORM (alamak..pesal caps lock lak) "kak nik nie macm bebudak la...

haha" "eh2!!! ketua dorm men belon".. tapi last2... ye org gak yg tehengeh2 men tpi aku... aku

tiup ko kjar.. aku tiup ko lompat2... haha... pe pe pun.. aku seronok men bubble.. dapat

menghilangkn stress( amirul asyraf), menghilangkan kekusutan diminda...dan macam la.... dan

juga dapat meningkatkan kewibaan aku sbgai ketua dorm..huhu...

No comments:

Post a Comment