almost there,,

salam semua... lame x update kebelakangan nie.. sibuk dengan preperation la katekan..
kalau korang nak tahu aku da prepare everything tuk HARI tu.. mungkin ade kekurangan skit kot.. saje je nk share ngn korang semua pasal hari bahgia aku..





  • first2 mesti la kene consider pasal.. PELAMIN kan.. nie design pelamin aku.. Aku nak renovate skit sebenaye,, sbb nampak mcm dark kan.. ape kate kalau aku taruk maskot kecik spongebob skit.. mgkn akan nampak ke "lar" ye
  • oh ya.. lupa nak ckp.. theme wedding aku adalah BIRU



  • Yang kedua ya.. semestinya..OUTFIT,, x kan la nak dilupakan outfit.. the most important...
ok.. mula2 kite pegi kpd Dress


Nie untuk malam akad nikah.. nampak mcm grand sangat kan. tp x pe la.. aku suke sgt...tempah khas dari indonesia
tudung ye?? sure2 la aku tukar tudung lain.. x nak la aku pakai tudung nmpak tengkuk..



pastu kite beralih pada hantaran... x byk pun.. skit je utk pihak lelaki.. hihi










LAWA KE X? aku gubah sendiri tau.. =)) 



ok.. yg ats tu gmbar pakaian mase nikah. yang nie pulak mase bersanding plak..mcm mane komen korg..


mcm biase.. biru menjadi pilihan hati.. rase mcm cheerful giler


x lupe pada shoes wedding..
mase sanding nie


gambar2 kasut lain x leh nk share lagi ngn korang.. sbb x decide agi.. nnti aku update blk ye..


  • ok.. pastu. nk mmperkenalkan the RING aku yang sgt superb....

lawa x? hehe. jgn jeles...


ok.. rasenye sampai disini sahaja la aku menipu korang.. x sanggup nak tanggung dosa byk2 sebb tipu.. hahaha.. 


~~~~~~ enjoy it~~~~~

big kredit too google image.. curi dari pak google punye images.. besjg.. 

2 comments:

  1. Hang bab tipu nombor satu ek... apapun,,aku minat gak colour biru,, apakata kita sama - sama naik pelamin,,, satu pelamin cukup la,, jimat kos..^^ haha,,,

    ReplyDelete