ketua dorm kaki lebar..... (fuzoh ckp)


akhirnya...
aku terbebas gak drpd belenggu KETUA DORM....
blh dikatakan setiap hari aku bermain air mata..(cmne tu)
sbbnye..ragam penghuni kamar aku r..
KAMAR UMMI RUMAN (KUR)..huhu..da best..
da la awl taun dpt ranking dorm plg kotor dialam semesta.. rezab guh r..... nk tungging wse... wek.
malu2... tapi aku rase bersih thp babun da dorm kteorg..... lantak ko la.... asalkn kteorg bhagia... semnjak tu..kteorg nekad untuk bergotong royong untuk meng upgradekan lagi dorm kteorg...
.. dgn hrpn dpt la anugerah dorm tercantik lak.... mmg cantik pun dorm kteorg.... tapi mlgnye.. no more anugerah pastu....mmg rezab nak mampuh la... da la semua org ckp...dorm kteorg mmmg lawa.... mcm bilik drjh budak tadika..kuang2.. ermm.... ku akui..mmg senag tgok hiasan dlmn dlm dorm aku... berseri2.... wana wani.... hehe..suke2... beblik pada karenah bebudak dorm aku.... tapi sebelum tu..nak la jgk aku tulis nama bebudak nie.....
  1. AKu....(ketua dorm ler)
  2. mahfuzah....(penyanyi rock selamber)
  3. aqilah zakiah.(nie suke baloh)
  4. nana....(no komen..)
  5. roshana..(x tau la....kecoh!!!)
  6. iffah...(i like her)
  7. zahirah...(cun melecun)
  8. asmaa'....(ermmmm..awek pisang..)
  9. nadia..(senyap sokmo)
  10. siti aisyah munirah..(SAM)
  11. anies.... (nie sorg ag..mmg senyp..)
  12. syafiqah..(mate besar)
  13. aishah.....(ermmm)
  14. tengku....(semek SODOM)
  15. fatin nadirh...(SODOM gak..)
  16. Nor..(antara..sodom..)
  17. izzatie....(comey ler lesung pipitnyer..)
  18. munira....(hantu novel selps shja abis pekse final)
  19. hanim....(ehem2.....)
  20. hana.....(pen ketua dorm aku)
  21. fatimah roasalia corriea bovida..(tul x aku eje ea....)
  22. najah..(budak pink)
  23. alyyn..(pebende au ye nok sokmo....)
  24. hidayah,,,,(ayu dark nie.. bknn aku..huahua)
  25. nadhirah...(suke ngt senyum kt aku)
  26. nisa,,,,(sikecik bernama nisaa...)
  27. FAmiee (or..fatin ameera..)

kteorg mmg bhagia bersama..... aku nie blh dikata kan ketua dorm penyayang la gak...(aqilah ckp)...... huhu..... hurmmm... pengalamn mngajr aku tentang erti kesabarn...
bebudak dorm aku nie selalu mencabr kesabarn aku... especially... bebudak form 4.. alah.. same age... susah ket nk dgr ckp aku.... agaknye kene taruk form 5 sorg la....jd ketua dorm.. bru ikut kot.. huhu.... tapi kekdg yeorg nie baik la plak.... jadi x sngup lak nk marh2 yeorg... inilah kelmhn aku.. anyway..da setahun....x de lagi kes aku x leh nk th sbr sampai katok budak... hehe.... (perak sparing ooo) bangge btor...




erm.....kenangan indah jadi ketua dorm kaki lebar...........huhu....sweet memories..=)

No comments:

Post a Comment