2011

dua ribu sebelas
(2011)
memang x terjangka lorh
taun depan nak pekse. tapi result cilakak!!!!
MCM 0rg x nak pekse SPM.......
nak ke x nak...aku kene amik tuisyen..... nie yg mls ea...terganggu cuti tido ku
anyway..x la bosan mane cuti aku.. wat keje same jer......
x msj... chating...
x tido... tido...
x berak..berak (alah...kotor guh la)
x makan....mkn... gmuk gak aku kekgi....
isnin depan..aku stat da...
x leh la nk msj ngn kegkwn tiap2 mase..
ARGH!! mase ku dicuri.....
huahua
hurmmm..... cuti nie nak wt bende erkk....
rase nak pegi main boling ler.... tapi x de teman... huhu.nor jadi ke dok au nak mari rmh aku
kalu jadi..leh r men boling same....................
anayway..aku berharap sgt cuti nie plg bermanfaat untuk aku..
(even bg tido kul 12 tgh hari..shhhh!!) kuangkuang


No comments:

Post a Comment