2 gone 3 come..




salam sesedap kek coklat..

kebelakangan nie.. netbi aku nek sasau ket.. kejap2 hang.. hang tu bkn nye kejap.. lame sampai aku tertido dibuatnya,.. tu la.. aku pun x leh nak salahkan sape2.. nie kan kejadian manusia.. x hebat mane. Human's creature x leh nak tanding dgn Allah's creature.. sahkan kite as manusia yg dijadikan Allah pun.. x lame nanti akan mati.. ni kan pula si netbi pemberian MB Ahmad said.,,,(netbi hok kilang drop).. pepepun bersyukur.. org nak bg free..

pejam celik, pejam celik da masuk bulan mac da.. 22aribulan da nak ambik result... mase nie la aku asyik terfikir.. ape kabar result ku disana... question mark ?????????? da asyik pusing ats kpale aku..

wondering..
  • ape mungkin result aku memuaskan hati aku,, mak aku,, n org sekeliling aku??
  • ape mungkin dengan result aku tu.. aku bleh realisasikan impian mak aku nak tgk aku bergelar seorg Doktor..??
  • n palg aku wondering.. ape mungkin Allah nak bagi aku kurnia dan nikmat. sedangkan sebelum nie aku byk buat dosa, selalu lupa diri, n macm2 la..tdk terkata sbb x terkira hitungan nya... ??
  • ape mungkin Allah masih membuka pintu rahmatnya bagi aku..??


sesungguhnya kita sebagai manusia,, x layak kan nak mempersoalkan semua tu.. itu semua da termaktub dalam diari kita.. yang mane diari tu Allah yang tetapkan... oleh itu,, tugas kita cuma berdoa. berikhtiar agar Allah memberi ape yang kite hajati.. Amin..

JOM BERDOA

No comments:

Post a Comment