Ayah Da..




SAlam dude..

Hari ni.. entry Ayh da... bkn ayah da ayh saudara aku. nie cite ayah da hok lain..

Alkisah satu petang.. aku main2 la ngn ank sedara ak. nama ye aqil..dak nie pnuh la byk mulut. aku pn x thn nk dgr pe yang ye membebel.aku harap

la ye leh jadi lawyer terhormat satu hari nnti.ok.. abis intro sal aqil...






Time tu aku tgh main2 la ngn lptop aku.. tgok2 gmbr kwn2 sepermainan di Smi qber,, then Aqil dtg menyempang ditepi aku.

"che da(panggilan utk aku r ).. che da wat ape tuh...?"

"che da tgok gmbr."


"oh"
LAntas aku mengambil kesempatan keatas dirinye.. nk tau gak sedalam mane kebeijaksanaan beliau lam mengenali aku.. Aku bkk la gmbr aku begambar ngn kawan2 pempuan ramai2.


n aku ty
"mane satu che da, aqil?

n dia dgn yakin menunjuk


"hok nie la che da"

mmg bijak la budak nie.. knl jg aku.. n pastu aku soal ye betalu2.. n ye jwb ngn
btul.. =).. nie che da syg aqil nie... n then.. last2 aku tunjuk lak gmbr nie..


n aku ty..



"nie sape..?" smbl menunjuk semua muka2 bdk laki kat lam gmbr tuh
n ye pun jawab..

"x tau"

n aku pun ngn selamba nye jawab.

"nie la ayh da aqil...

tanpa aku sedari reaksi nye..

"ish mane ade ayah da."

haha.. agak2 ye da pandai kot bab2 nie.. haha

No comments:

Post a Comment