~Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh~

Sudah satu minggu slps sem 2 bermula.. hari-hari yg kau lalui bermula dari hari pertama hinggala ke hari ini.. seolah-olah.. berlalu begitu saja.. semua tweet-tweet, status aku berbaur kebosanan.... mane x nye.. minggu pertama kan.. kelas pun mcm chipsmore. asyik xde je... inshaAllah minggu depan pulak ustaz mungkin akan  ke Indonesia for his courses... maksudnye satu minggu x de kelas.. YaAllah...... masa aku terbuang begitu sahaja.. On9. tido, makan, mandi, tido lagi, buat pattern taekwando, lukis-lukis,tengok citer korea.. nothing interesting things i have done for this one week..
Tapi ape guna aku duk update-update, tweet-tweet bgtau org yg aku ini kebosanan..  because nobody can solve it unless myself.  I have to solve it myself,, aku harus cari alternatives mcm mane nk buat masa senggang aku ini tidak terbuang mcm tu saja...(emo-emo) =-="



"Hidup pasti akan menjadi bosan kalau kite x pandai nk guna masa dengan sebaiknya.." =)

AIM minggu ni.. InsyaAllah.. 
  1. Find one more friend to be my buddy.
  2. Lancarkan balik hafazan Al-Mulk,As-sajdah, Yassin,Ar-Rahman, dan Juz A"mma.
  3. Habiskan baki Juzuk.
  4. Find a job. ^-^
  5. Reverse balik pattern cungun,tae-gae. yosh!!

Mencuba untuk settleup for this week and next week..  amin..
#np Hello-sHiNee

No comments:

Post a Comment