CupCake recipe.



.Salamualaik.
Pembuka kata

Cupcake recipe?? haha.. x dela.. mane ade cupcake recipe.. aku mane reti nak buat.. dat only gimik... mohon maaf atas kecelaruan.. =D


Lame sguh x update entry,, malas punye pasal.. malas nak menaip punye pasal... bnde lam otak meronta2 nak keluar.. haha. ni la masalah aku dari skul rendah.. idea tu ade.. nk keluarkan atas kertas berjam2 sampai berpeluh2 jeruk   (Bhase terengganu camtu la)... peluh jeruk.. tapi aku x pasti plak.. peluh jerut ke peluh jeruk. kalau peluh jerut kan berjerut2 plak.. haha.. Pepun tu la care org ganu mengDESCRIBEkan tentang usaha mereka.. as example..

Si A : bakpo mg nie? mari dari mano awang?                                                                           Awang: aku mari dari kebon.. peluh jeruk aku tebang pokok pisang..
ha? faham? nak kabo   ckap nye bhawa die tu bekerja keras..


ini sekadar gambar hiasan




Haha.. tibe2 plak malas nak sambung entry... off jap.. nnti update lagi entry ni....
~~masalah~~

No comments:

Post a Comment